Saturday, April 2, 2011

the best thing yaww :DD


habes lah bila budak kajang datang seremban macam rusa masuk kampung dah HAHA :D
ingat nak shopeng tapi nampaknye tak dapat sebab duit takdak , duit habes pasal mkn mcd , uhh


agak bosan jugak hangout semalam kan , alasannye :
-->dah lah keluar tiga orang je
-->duit takde pulak tu
-->takde hala tuju :P

itulah alasan yg paling munasabah , umm kakak aku je yg shopeng lebih , maklumlah org dah berkarier HAHA :D
Aku dgn aina buat muka simpati jelah tapi kakak aku belanje dia je bangle lawa pulak tuh

JEALOUS makk :(

aku dpt beli headband cukup :)

aina sempat snap lagi dlm fitting room , nak tengok tak , hihi
sory dkt owner kedai tu kteorg takanak beli dress tu just nak mencapap je ;D


sorry battery camera exhausted jadi terpakse guna camera handphone tu


comel kan dress tu ? COMEL COMEL hihi

then aku rase aku patut beli baju tu , cantik kot , rasa geram mula melanda diri :D
then aku pun capai baju tu then dgn muka bangge aku nak bayar
tetibe dkt screen dia tulis ni RM45.00

ohh okay 45 hinggit murah kan tapi tak murah time ni sebab aku takde duit :DD

aku pun cakap kat owner kedai tu sory lah tak dpt beli MACAM BANGANG
bapak malu weii aku haramkan kaki aku masuk kedai tu lagi HAHA

:'( :'( :'(

urm aina cakap dia suka bangle dkt kedai tadi , kakak aku pun same , then kakak aku nak
keluarkan duit dia , aceehh*macam kaya je kan

aku suruh kakak aku belanja aina bangle yg dia suka tu , sebab aku kesian tgk muka
simpati dia HAHA

aku kan dah sumpah aku takkan masukkan kaki aku dlm kedai tu so aku pun nyorokkan diri
duduk termenung sebelah makcik yg tga layan anak anak comelnya :)

beberapa minit kemudian~~~

kakak aku and aina pun muncul then aku pun pegi kat diorang ,
aku bejalan depan kedai puaka tu sambil menutup muka :DD

kami meneruskan perjalanan kami
last thing aku beli headband tulah :)

nak tengok tak nahh
kalau taknak tutup mata tu yee :)


lepas aku ckp AJUM BALIK JUM !

aina pun ckp jumm "mengantuk lahh"

then kteorg tunggu bas dan ... balik lah HAHA

tujelah aku nak story telling hihi
byebye thanks siapa yang baca :)

No comments:

Post a Comment