Friday, April 1, 2011

^.^cerita bermula ^.^



:)WHAT A GOOD DAY :)

yeay , at last jadi jugak plan kitaorang . sukasuka :D . kisahnya bermula apabila

*aku ajak aina hang out and stay kt seremban . woish .

punya lah tak sabar , kitaorang rushing gila keluar kelas . orang lain pun belum lg keluar class kitaorang dah kluar sekolah , hebatt kan ? hebat hebatt .
ahha , tapi kitaorang telah buat sesuatu perkara yg agak mencapap plus memalukan kan . HAHA .mcmm banggang .. haha .

eff ,aku disuruh oleh maklong dalam bracket aina lah , bawak dia punye ayim (teddy alif)
bapak gila malu kan dah lah besar comel pulak tu , orang semua tegur and ayat ayim , cakap ayim comel lah nak lahh*sibukk je nak belilah adehh
aku agak jealous kot dgn ayim tuu ,because orang ckp ayim comel , BUKAN AKU ! haha
dah lah bawak ayim yg macam anak beruang tu tambah lagi dgn beg aina yg mcm nak lari rumah
, tak boleh bla . HAHA dah macam budak kecik sesat lepas lari rumah j . HAHA . AINA buat muka simpati dia . haha . and and disebabkan dah rushing gila plan aku and aina nak april fool kt MR. M tu tak kesampaian so tak habes lah duit aku nak beli chocotop aina besok . HIHI . and smbung balik time jalan tu , macam nak merentas desa pun ada , gila letih rase macam nak tumpang tido je kat rumah makcik makcik tmn desa rhu , HAha , tapi disebabkan kitaorang kan SUPERGIRL so dgn as fas as lighting kitaorang menerus kan juga perjalanan dan perjuangan serta menahan rasa malu bila dsuitt org . HAHA . maluuu .


dah sampai rumah apa lagi ,
AIR , MAKANAN , KATIL ! I NEEDD YOU NOWW !

HAHA , selesai mencekik , naik atas mandi terus online atas permintaan MAKLONG TERSAYANG .
hii , and thebend dia terbungkang lah atas katil tu .
to be continued besok yee . :)

No comments:

Post a Comment