Friday, February 11, 2011

5 feb 2011

minggu lepas aku pegi kl dgn sepupu aku .mak lang and paklang dgn anak diorg la si nadia ,nurul, asma cousin nadia pun follow jgk.first nengok nenek nadia .kteorg da plan dari ruma lg na pegi icity lahh kunun kann .at last ta jadi sebab ayah aku nak jenjalan kl .tapi tak dapat menjejakkan kaki punn .dek kerana sesat ,haha .pakai gps ,tapi mcm sengkoi gps tu ,aku nihh dapat la jugak keluakn kpale aku na amek tiket .haha .semua gelakkan aku doii .igt na jalan mid and ts .tapii sesak sgt la .ayah aku lemas .jammed terok gilaa .jadi ,ayah aku pun bawak kteorg pegi mines .aku nak naik bot yang ala ala kat venice tuu ,tapi mahal na mampus .kesian aku kann .then ,lepas puas menyebukkkan diri dekat mines .kteorg balikk .sepupu aku semue masam je muke ,sedih tak dapat jenjalan kl .jadi kteorg sume nak melalak ,na lepaskan geram punye pasal ,macam macam kteorg nyanyi .perot sume da berbunyi .lapa kot .ape lg melantak laa .hm .na nengok tak muke muke kteorg .
nahh !




No comments:

Post a Comment